Nabídka

Informace

Obchodní podmínky internetového obchodu Sbíráš.cz

Odpovědná osoba: Mgr. Pavel Votýpka
Ulice a číslo popisné: Žitná 608/27
Město a PSČ: Praha 1, 110 00
Stát: Česká republika
IČ: 04882709

1) Platební podmínky, přijetí a vyřízení objednávky, kupní smlouva

Všechny ceny uváděné u zboží jsou aktuální a konečné. Nejsme plátci DPH!

Objednávka kupujícího v eshopu je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena potvrzením objednávky ze strany prodávajícího. O potvrzení objednávky je ihned po nákupu kupující informován emailem. Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačních podmínek, a že s nimi souhlasí. Kupující se zavazuje uhradit prodávajícímu kupní cenu v požadované výši. Objednávku lze též provést mimo eshop prostřednictvím emailu zaslaného na adresu obchod@sbiras.cz.

Způsob úhrady za zakoupené zboží v eshopu lze vybrat na konci každé objednávky.

Platba předem na účet - při výběru této možnosti obdržíte emailem fakturu se všemi údaji k platbě. Zboží budeme expedovat ihned po obdržení platby na bankovní účet. Číslo účtu: 2100970513/2010


Dobírka - objednané zboží Vám zašleme poštou a při převzetí toto zboží uhradíte částku v hotovosti. Platba na dobírku je zpoplatněna částkou 29 Kč, která je připočítána k ceně za dopravu.

Dobírka do zahraničí (SR) - cena poštovného za dobírku do SR je pouze orientační, cena je přepravci (Česká pošta) udávána v českých korunách a přepočet poté probíhá dle aktuálního kurzu. Pošta si dáe připočítává poplatek za převod na účet.

Storno objednávky

Všechny objednávky přijaté tímto obchodem jsou závazné. Objednávku lze zrušit do 12 hodin od jejího provedení a v takovém případě považujeme objednávku za zrušenou. Storno můžete poslat e-mailem případně prostřednictvím kontaktního formuláře. Při zrušení objednávky je nutné uvést Vaše jméno, e-mail a číslo objednávky. V případě, že nebude objednávka do této doby zrušena a bude expedována, může být po objednateli požadována náhrada nákladů spojená s expedicí zboží.

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy v těchto případech: zboží není z nějakého důvodu skladem, již se nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodávaného zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že Kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet, k uzavření Kupní smlouvy tak nedojde.

2) Přepravní podmínky

Zboží zakoupené v obchodě Sbíráš.cz je přepravováno prostřednictví České pošty. Na základě hmotnosti, objemu a ceny zásilky je volena doporučená zásilka, cenné psaní či balík do ruky. Zásilka je obvykle doručena do druhého dne od odeslání. O odeslání je zákazník informován e-mailem.

Zásilkova - Osobní odběr v místě určení

Nejlevnější a nejoblíbenější způsob dopravy, kdy je Vaše objednávka odesílána společností zásilkovna na výdejní místo, které si při objednávce zvolíte.

Česká pošta – Doporučená zásilka
Tento způsob dopravy je používán pro přepravu malého zboží, jakým jsou mince, bankovky, pohlednice apod. U zboží v celkové hodnotě nad 1000 Kč bude doporučená zásilka odeslána ve speciální obálce jako cenné psaní a pojištěna na příslušnou hodnotu.

Česká pošta – Doporučený balíček
Tento způsob dopravy je používán pro přepravu větších předmětů, jako jsou knihy, albumy na mince či bankovky apod.


Česká pošta – Balík do ruky
Tento způsob dopravy je používán pro přepravu zboží větších rozměrů a hmotností, jakým jsou minerály, zkameněliny, sběratelské albumy apod.

  • Osobní odběr eshop standardně nenabízí, je ho však možné provést ve výjimečných případech po předchozí domluvě a především u zboží, které by svým charakterem bylo přes dopravce dopravováno ztěží (extrémně křehké ty objemné předměty apod.). V tomto případě je platba provedena předem na účet.
  • Některé zásilky mohou být rozděleny do více balíků. Poštovné v takovém případě zůstává beze změny.
  • Veškeré zásilky sledujeme až do jejich doručení, snažíme se tak předcházet problémům, které mohou při doručování vzniknout.

POZOR! Pokud je zásilka či balík při doručení viditelně poškozen nebo je-li porušena ochranná páska, uplatněte reklamaci přímo u přepravce. Za škody vzniklé při přepravě nenese obchod Sbíráš.cz odpovědnost.

3) Registrace a ochrana osobních údajů

"Prohlašujeme, že data použitá při registraci slouží pouze pro účely identifikace při nákupu v eshopu "Sbíráš.cz" a nebudou poskytnuty třetím osobám ani jinak zneužita. Pokud zákazník při registraci zvolí zasílání novinek emailem, vyjadřuje tak souhlas ze zasíláním informací obchodního charakteru z našeho obchodu na svou emailovou adresu zadanou při registraci. V opačném případě budou na tuto emailovou adresu zasílány pouze informace týkající se objednávek v našem eshopu. Objednávky lze uskutečnit i bez registrace, registrací však zákazník mimo jiné získává přístup k přehledu všech svých předchozích objednávek.

4) Právo Spotřebitele odstoupit od smlouvy

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel v souladu s § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. V takovém případě spotřebitel kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz. Vrácení lze provést v tomto termínu také v administraci uživatelského účtu na našem webu. Odstoupení od smlouvy musí být doručeno nejpozději poslední den 14 denní lhůty. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí dodavateli vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud je vrácené Zboží poškozeno, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu. Na kupní cenu, která má být kupujícímu vrácena, může prodávající navíc započíst své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením Zboží (náklady na přepravu apod.).

Jak postupovat při vracení zboží:

1) Připravte zásilku dle popisu níže a písemně nás kontaktujte (emailem či kontaktním formulářem).
2) Zboží, které budete zasílat zpět na naši adresu zašlete dle popisu níže vámi zvoleným přepravcem.

Jak zásilku připravit

Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Vždy prosím použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme Vám zboží pojistit. Peníze Vám budou vráceny pouze na bankovní účet (nezapomeňte ho uvést) a to obvykle do 3 pracovních dnů od obdržení zásilky. V případě vrácení zboží bude částka ponížena o přepravní náklady (neplatí pro reklamace!).

5) Právo prodávajícího na storno objednávky

Prodávající si vyhrazuje právo na storno objednávky bez udání důvodů a to ve výjimečných případech (především pokud již zboží není již skladem). V případě, že již proběhla platba, bude v tomto případě vrácena zpět na účet zákazníka.

6) Reklamace

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené způsobem, který při koupi nebyl zjevný či je zboží nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 4. Obchodních podmínek.

7) Reklamační řád

Výrobky, na které se vztahuje právo uplatnění reklamace musí být předány k posouzení ihned po zjištění závady, musí být čisté a s náležitými doklady a popisem závady.

Jak postupovat

  1. V případě reklamace postupujte dle popisu: Zašlete výrobek na adresu - "kontaktní adresa". Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno, tak aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození. Vždy prosím použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato. Doporučujeme Vám zboží pojistit.
  2. Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo bude vrácena kupní cena.
  3. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací.
  4. U zamítnutých reklamací mohou být účtovány náklady na reklamační řízení a manipulační poplatky.
  5. O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem, případně i v administraci Vašeho účtu na našem webu. 

Děkujeme Vám za čas, který jste strávili přečtením obchodních podmínek.

Váš eshop "Sbíráš.cz"

Obchodní podmínky jsou platné od 16.5.2022 do odvolání.
Informace pro kupující: v případě změny obchodních podmínek, jsou platné obchodní podmínky, které byly v platnosti k datumu nákupu.